Se_lin Ultrason da bebek uygun pozisyonda olmayınca doktorun bile göremediği cinsiyeti burada doğum tarihleriyle kız veya erkek diyorsunuz. Yapmayın Allah aşkına ya
dolunayes Se_lin canim inan inanma :) elestiri istemedim ki ;) senin fikrin saygı duyarim sende saygi duy burdaki kisilere
Ekbln92 dolunayes bi kızım var bu ikinci bebek herkes erkek hissediyor doktorda kıza benzetti bakalım 😄 öğrenince yazacağım size
dolunayes Kbra_9 anne hissi de tutar ya bence Ben de zit gidiyorum bazen 2 3 kisi var israrla doktor dedi diyor ama Ozele mi gidiyodun ben devletteyim mesela cok net degil ultrasonlar 4d vs cikmis simdi ama bebek de gostermiyosa yapcak bisey yok:)
Kbra_9 dolunayes özele gidiyorum canım şuan 18 oldum 2 gün önce gittim erkek dedi ama bacak Arası bomboştu doktorda baya bi baktı sonra çıkıntıyı gösterdi ama bana resimini vermedi benimde kafam karıştı
dolunayes Kbra_9 allah allah Sen bos diyosun o erkek Kesinlikle bir kere daha baska doktora git yada detaylida öğren gozukurse
Kbra_9 dolunayes aynen valla bacak Arası bomboştu eşimde farketti doktorda bi şüpheye düştü sonra iyice oynattı bak çıkıntı burda dedi bakalım gitmeyi düşünüyorum başka doktora hayırlısı sağlıkla olsun inşallah
dolunayes Laleli-20 karisik resim Kiz gibi Bilgileri yaz bakim Eşinle dogum tarihlerinizi Son adet tarihi İlk beta rakami
Laleli-20 dolunayes Benim:27.10.1995 Eşim:21.03.1996 18.03.2023 adet tarihim Betayı bilmiyorum direk muayeneye gitmiştim öyle gördük Doktor bu resimde %85 erkek dedi ama 17 haftalık olduk net bişey yok
baharroguzzyigittbebek dolunayes rica etsemmm bana da bakabilir misiniz Dogum tarihi 27.03.1995 Eşimin 14.09.1995 son adet tarihi 29 Kasım beta. 2470 ❣️
dolunayes Dileksue asko ben organ bakmiyorum yan resim Eşinle dogum tarihlerinizi Son adet tarihi İlk beta rakami yaz bakim