Aylinkula1 dolunayes eşimin doğum tarihi 10.04.2000 Benim doğum tarihim 12.11.2000 Sin adet tarihim 11 Nisan Beta 1309
dilaraRecep dolunayes gönlüm hep kız kardeşim yok benim eğer kızım olursa onun olsun istiyordum hep hamile olduğumu öğrendim hep kız hissettim ama herkes bir kızın var bu oğlan olsun diyor kayınvalidem kayınpeder fln bile
dolunayes dilaraRecep benimde kiz kardesim yok :) Bakalim bende ogrenemedim henuz :) bi ogrenip rahatlayalim ;)
Ekbln92 dolunayes meslek sırrı ise tamam 😂hadi bana da bakın merak ettim ne çıkacak benim doğum tarihim 24.01.1992 eşimin 25.10.1987 sat 12 Nisan beta 4222. 4 haftalık falan yaptırmıştım kan testi. Hadi bakalım ne çıkıyor 😄
avfyi Merhaba bana da bakar misiniz rica etsemmm @dolunayes Dogum tarihim 01.04.1991 Esimin dogum tarihi 28.09.1989 Ilk beta rakami 219,67 17 nisanda yaptirmistim testi. Su an 16 hafta 3 gunluk :)
dolunayes Kbra_9 fistigim yine kız diyorum Kese her ne kadar nizami olsada erkek gibi olsada bebek yapisi kiz :) doktorda erkek mi diyo ben herkese zitim arkadas
filialunae dolunayes yahu senin hesap ne hesabı ona göre bakmanı istedim bir siteden mi bakıyorsun adet tarihli, betalı falan karşıma çıkmadı çünkü. Sanki cinci hocalar gibi okuyup üfleyip kağıttan kendin mi hesap ediyorsun ayol🤣
dolunayes filialunae ne cinci hocası kız Allah korusun :) Neyi merak ediyosun ;) uzumu ye bağını sorma hahaha
dolunayes Laleli-20 karisik resim Kiz gibi Bilgileri yaz bakim Eşinle dogum tarihlerinizi Son adet tarihi İlk beta rakami
Kbra_9 dolunayes ayyy doktor 2 kere erkek dedi ama benim içimden hep kız geçiyo valla başka doktora gözükmeyi düşünüyorum iyice netleştirmek için
mybaby4 dolunayes kız sus bana zıt değilsin valla doktorla aynı fikirde olan bi sen varsın 😃😃😃 haftaya çarşamba seni tahmincilerin kralı olarak ilan edebilirim😀🤍
Hilalnenni @dolunayes benim doğum tarihi?/m 26.01.2000 Eşimin 23.02.1996 Son adet tarihi 29 Mayıs beta 23
dolunayes Kbra_9 anne hissi de tutar ya bence Ben de zit gidiyorum bazen 2 3 kisi var israrla doktor dedi diyor ama Ozele mi gidiyodun ben devletteyim mesela cok net degil ultrasonlar 4d vs cikmis simdi ama bebek de gostermiyosa yapcak bisey yok:)