Aysensrkan benim ilki mecburi sezeryan oldu ikincisi de ilki sezaryen diye oldu nasipse bu doğumum da sezeryan olacak hic bir şekilde korktuğum gibi olmadı sukur 2si de gayet rahattı bünye meselesi moral motivasyon meselesi bence dogum Allah neyi nasip ederse hayırlı olan odur bence cocugu da anneyi de illa normal doğum olsun diye strese sokmaya gerek yok sonuçta herseyi en incwsine kadar yaşayan anneler bence durum neyi gerektiriyorsa o olmalı