Tugraseda Bana da dediler eskiden sezaryen mi vardı ters mi bebek değil mi bilmeden hep normal doğurduk şimdikiler kolaya kaçıyor dediler kimseyi duymadım hem kendimi hem bebeğimi riske atamazdım arkadaşım doğum sırasında ıkınmaktan zorlanmaktan nöbet geçirmiş bebeği vakumla çekmişler vakumdan kaynaklı bebekte çıkık olmuş kafasında da sıkıntı varmış bende korktum tövbe ettim normal doğuma böyle bir şey doktorlardan saklanır mı diye çok kızdım ona ama olan oldu o da pişman ama ben korktum şimdi yine dua ediyorum inşallah ilki gibi kolay geçer çünkü oğlum küçük doğum yaptığımda 2 yaşında olacak bana aşırı bağımlı ilgilenmem gereken patili bir evladım da var o da bana bağımlı mecbur toparlanmam lazım ilgilenmem gereken 3 evladım olacak inşallah sizinde doğumunuz kolay ve güzel geçer hemen toparlanırsınız 😊