zulosyazici çok üzüldüm gerçekten rabbim bidaha böyle insanlarla karşılaştırmasın benim doktorumda özeldi ama mükemmel bir doktordu emin olana kadar bebeğimiz ölmüş demedi olumsuz olan şeyler olabilir ama bir hafta daha bekleyelim dedi son ana kadar bende 3 doktor fikri aldım ne olur ne olmaz diye 6+4 de kalmıştık bizde 28 Mart’ta kurtaj oldum ama şuan 6. Haftaya kadar gitmiycem stres olup bebişi etkilemek istemiyorum bu sefer 🥰