Aylinaleyna kesinlikle. Bana ilk gebeliğimde 6+3 te bebeğim için “ ölmüş bu annesi” dendi inanabilir misin. Güya iyi muamele görmek için özele gidiyoruz. Neye uğradığımı şaşırdım. Ve 3 farklı doktora gittim. Gittiğim 3 doktorda, kalp atışını duyamadı, ama usg de gördüler. Atış var ama zayıf dediler. Zamanla duracaktır dedi 3 doktorda. Nitekim kaybettim bebeğimi. Ama burada esas kötü olan, kalbi yavaş atan bebeğim icin “ ölmüs” denmesi. Halbuki gücsüzmüs sadece. Gerçekten doktorlar bazen.. bilemiyorum. 🥹 allah hep iyi insanlarla karşılaştırsın bizleri.