Bu aralar bu problemi o kadar çok duyuyorum ki forumdan okuyorum ve çevremdekilerden vs belki de bizde de olduğu için bana öyle geliyor bilmiyorum ama korkma aynı hafta bana da aynı şeyler söylendi 3 hafta geriden geliyoruz hala 36+2 yim şuan sancılar vs oluyordu zorunlu sezeryan olucam ona rağmen doktorum 38 den önce kendi gelmezse almicam dedi. Evet bi risk var ama bu illaki bebeğinin gelişimi tamamen duracak demek değil tamamen durmazsa erken almıyorlar zaten