Rabiaa6 kız inanki hiç korkma bana da neler neler dediler inanki yemin ederim var ya piskolojimin içine etti bu doktorlar sürekli ağladım artık hani gücüm kalmadı Çöktüm bir yerde de yani 30. haftadan beri neler çekiyorum beni sezeryana almak istediler 30. haftada 35’te aynı keza 36 yani en son bir doktora rastgeldim Allah ondan razı olsun bana dediki Her gelişimi geride olan bebeği almayız ki dedi bebeğin biraz küçük diyor ama belki minyondur yani doktor bana öyle söyledi gerçekten bilen doktor biliyor onun sayesinde işte 38 haftaya girmek üzereyim. Gerçekten Rabbim bir yerden yardım ediyor bol bol dua edin bizim doktorumuz Allah’tır