Her cocuk farkli olur ama kesinlikle gunduz ile gece bir birakilmali kafa karisikligi olmamasi adina, ben oglumu hic kaldormadim gece ama.kizimda bi sene kadar kaldirmak zorunda kaldım çünkü su da içmese ,yatarken de gotursem illa ya kaldiriyordum ya kacirinca uyaniyordu tabi altina biseyler serip ,ister istemez gecekontrolune kalkmak gerekiyrodu şükür su an alıştı ama bi yil kadar hep kaldirdim kizimi