Kediannesi1 Busakturk neden yenmesin ki ben tokatlıyım köyden özellikle olmamış üzüm istedim hatta canım istedi de 😀
Tugraseda Busakturk şeker oranı yüksek olduğu için fazla yemeyin. Porsiyon kontrolünüz olsun. Gebelikte vücut insülin üretimine karşı daha duyarlı olduğundan fazlası zarar onu diyolardır belki gerçi insan bir oturuşta ne kadar üzüm yerki
Masal-10 Busakturk Şeker oranı yüksek ya az ye canım yada aralıklı ye bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum
KLORAKHANIM Hhbnhbnjvv rahim agzinda yumusama mi ne yapiyormus 38. Haftada yemeye baaliyorlar dogurabilmek icin
Gamzeaksam Hhbnhbnjvv hurma son haftalarda yenmesi gerekiyor ama günde bi iki taneden bisey olmaz diyorlar hurmanin rahim ağzını genislettiginj söylüyorlar o yüzden son haftalar çok tüketilmeli 😇
nefessmommm Hhbnhbnjvv bu haftandan sonra çok yememeye dikkat et canım doğumu kolaylaştırmak için tüketiyorlar sen yine de doktoruna danış belki iki gün de bir ye der
1melekannesi3858 Mutluemos canım margarin zararliymis galiba onun için sordum yoksa keteden bisey olmaz da içinde margarin katiliyor ya onun için sordum
1melekannesi3858 Mutluemos aynen öyle gerçi kız ona kalırsa tatlıdan felan da var bencede biseg olmaz
Mutluemos 1melekannesi3858 kız varsa evde ye gitsin amannnnn zaten hava sıcak adamın canı istemiyor bisey yesin biraz katmer domates salatalık çay afiyet bal şeker şifa olsun