Nisanyagmurum benimki acayip kötü bı travma bıraktı Cook zordu yatırdılar hatta ama bende bı tek böyle olmuş normalde çok basit acısız bı işlem korkma ama ben hastaneyi inlettim çünkü benim dikişimi tecrübesiz biri almaya kalktı ip koptu yarışı düğüm olup iyice içeri kaçtı derken çok zor geçti