umutkaplidunyam canım öncelikle doğumun hayırlı olsun inşaallah yüksel bel iç camasiri 5 adet koyabilirsin emzirme atleti veya askilari rahatca asagi kayabilen atlet alt ust cikmayan ozelikle gobek ustune gelebilecek gecelikler isini fazlasiyla görecektir lohusa pedi alman daha dogru hem takma acisindan hemde cikarma acisindan daha kolay , depend kullandirtmiyorlar benim dikisli oldugu icin herhangi bir temizleme yöntemi vs krem verilmedi cok sukurde enfeksiyon flan kapmadim ama yinede her ihtimale karsi birkac temizleme mendili olabilir narkoz etkisini atmak icin sert kahve su isiticisi hirka terlik kendim icin bu kadar koymustum birde ciksrken giyilecek kiyafet gecen sene sezeryan doğum yapmistim bende ☺️