1palyaco 10.haftada kanama geldi. Bebek yasamiyordu. O güne kadar doktorlara göre hersey yolunda idi ama ben çok kötüydüm makineye bulaşıklarımı dizerken ağlıyordum kuyruk sokumu bel rahim hep ağrıyordu. Anomali oluşmuştur Bebek sagliksizdir dediler ama bence Bebek sağlıklıydı rahime tutunamadi belki doktorum progestan vs verseydi şuan doğum yapmış olacaktım. Sağlam Bebek öldü bence .. benim doktorum çok rahat rekax birisiydi şimdi bıraktım onu daha dikkatli özenli Bi doktor buldum