16eda16 Öncelikle inşallah en kısa zamanda sağlıklı bir gebelik yaşarsınız🙏 Benim polikistik overim yok ama yumurtlamada biraz sorun yaşıyordum. Doktor da bana yumurtalarımın gereğinden fazla olduğunu yumurtlamayı bunun bozduğunu söylemişti. Ben üç ay boyunca avokado, arı sütü, arı poleni tükettim. Faydası oldu. Şekeri de bıraktım. Kürtajdan sonra da ovulasyon testiyle yumurtlama günümü takip edip hamile kaldım