hulya1406 [silindi] aynen eşin arkandaysa sorun değil.Çok karışmazlar bize hiç hemde.Benim söylediğim ismi eşimle katar verdik zaten oda Hülya böyle istiyor der bende Emrah böyle der böyle istiyor derim.O zaman bişey diyemiyorlar.