Kızlar merhaba, yakında Allahın izniyle doğumum olacak. Bebeğin ismi baya bir tartışma konusu oldu. Ben baştan beri bebeğin ismini annesiyle babası koyar diyordum ki kimse karışmasın. Neyse sonra arada eşimle isim bakıyorduk ama pek uzlaşamıyorduk. Sonra ben bir isim buldum, hoşuma gitti. Eşime de söyledim eşim de güzel olabilir dedi. İkimizin de hoşumuza giden tek isim oldu hatta sonra kızkardeşim bebeğe isim buldunuz mu dediğinde eşim bu ismi koymayı düşünüyoruz dedi. Neyse ardından ben eşimin annesine de söyledim şu ismi düşünüyoruz diye. Bana hmm güzelmiş dedi ardından eşim eve gelince eşime de daha güzel bir isim de olabilir dedi. Şaşırdım o an. Neyse, aradan bir hafta geçti eşim annesine gitmişti tek başına. Eve geldi ve bana dedi ki, işte annemlerle oturduk az isim düşündük dedi. Bir tane isim önermişler, o ismi de hatırlıyorum abisi beğeniyordu bahsediyordu arada. Bende şaşırdım hani isim bulmuştuk ya dedim. Eşim de ama daha tam karar vermedik hem o isim şöyle böyle diye bahane üretmeye başladı benim bulduğum isim hakkında, şok oldum. Bu isim konusunu bayadır tartıştık o yüzden, kavga bile ettiğimiz oldu. Bide ben beğendiğim isim hakkında çok içime sindi dememe rağmen böyle yaptılar. Neyse aylardır bu konuyu tartıştık sonra bir aile büyüğümüz sağolsun bırakın çocuğun ismini annesi koysun demiş. Sonra eşim de sen hangi ismi istersen o olsun dedi. Bende tamam dedim en başından içime sinen isim olsun dedim kapattık konuyu. Onların önerdiği isimde çok güzel bir isim, normal bir şekilde bana da söyleselerdi o ismi düşünebilirdim çok hoş bir isim ama şu an o ismi koymak istemiyorum çünkü eşim tekken ona söylemişler konuşmuşlar, bu konu yüzünden o zamanlar baya kavga ettik eşimle. Siz olsanız napardınız?