Kızlar ben 31+3 deyim iki gündür bebeğin hareketlerini hissetmiyorum korkuyorum bugün randevum var insallah bişey yoktur yavrumda dua edin nolur ondan öncede su gibi akıntım vardı baya post acmistim aklımda bir sürü şey dönüyor gelen akıntı değilde sumuydu ben anlamadım suyumu bitti yada Allah korusun kordon felan mi dolandı acaba internetten bakınca kordon dolanmasindan hareket etmezmis yüreğim pır pır ediyor resmen nolur dua edin bebeğimde bişey olmasinn