Mlkymn benimde yeni alındı ama açılma sadece 1 cm , serklajliyken de hiç durmadim hala da durmuyorum hatta daha çok egzersizlere falan başladım 37+3 üm ama yalancı kasılma vs bile yok . Bu arada alındıktan sonra lekelenmen oldu mu benim ara ara ufak lekelenme devam ediyor 11 inde alındı salı günü