Kızlar kimler ilk hedef diyip ilke ulaştı sonra ikinci hedef felan filan aramızda en büyük haftası olan kim aceba merak ettim herkez alta haftasını ve yaşadıklarını şimdiye kadar yazabilir mi
Ben şuan 32+2 haftaligim çok zor bi süreç ama biz başaracağız allahin izni ile serklajli gebeler olarak biz galiba bir sıfır geriden geliyoruz 🤣🤣🤣 ama olsun kader kısmet