Sevcanguner Bulbulyuvasi bu hafta sonuna kadar bekle ama kontrole git pazartesi beklemezsin artık bebeğin hareketlerinde azalma olursa hemen git
Sevcanguner Bulbulyuvasi iyi bari çok şükür benimde öyle arttı şükürler olsun azalma olmadığı için içim rahat şekilde bekliyorum
tomurcukannesi Sevcanguner aynıyız. 3 cm açılmam var, rahim ağzı çok yumuşamış bebek çok aşağıda , kaç kere kanlı nişan düşürdüm. Ama gelmiyor
Sevcanguner Blue2121 benim cumartesi 41 haftam doluyor pazar da gitmicem acile pazartesi doktora gidicem yatış olucak eğer gelmezse
1996snl Sevcanguner doktor çatı muayenesinde beni biraz inletti diyebilirim bebeği uyarıyorum dedi lekelenmen olur iki gün dedi oldura nişanım geldi gelen nişan olduğunu düşünüyorum sancı halen yok
Sevcanguner 1996snl valla çatı muanesi hiç yapmadılar sabaha kontrole gidicem son kontrol bakalım Meryem Ana otunun suyunuda sen iciceksin