Benim çatım normale elverişli fakat açılmam yok 39+6 haftalığım normalde yarın doğum tarihi fakat sancım yok nişan geldi ama kanamasız dün çatı muayenemden sonra tekrar geldi nişan haftaya perşembeye kadar uzayabilir cumartesi tekrar kontrolüm var açılma olur mu bilemiyorum