neanladinyurdagull Cmc1-kfkfk doğum öncesi bakıldı 2475 51 cm gram denmişti 35 haftalık doğum yaptım ben doğum sonrası muanede de 2475 gram 51 cm çıktı aynı şekilde bir gün sonra 100 grami düşmüştü ama oda normal yani
Cmc1-kfkfk neanladinyurdagull tabikide zaten bizlerde nasılsın ödem şişlik oluyosa bebişlerde de oluyomuş gram düşmesi gayet normal
Cmc1-kfkfk Didemdidemm sağlıcakla kucağınıza alın İnşallah doğduktan sonra daha güzel gelişir emin olun
Cmc1-kfkfk babyasyanil boyu tam anlamıyla ölçemiyolar zaten bebek son zamanlarda kıvrık şekilde olduğu için ama kiloda bu kadar farkların olması gerçekten çok enteresan 😂
seizetheday Cmc1-kfkfk valla bir hafta öncesi 3100 falandı 3500 doğdu doktorum iyi tahmin etmiş zaten haftada 250 300 gr alıyordu
cennetinsusu Cmc1-kfkfk Kızımda 3 kg dediler. 2550gr doğdu. Oğlumda 5 gün önceki randevumda 2700 demişlerdi. 2750gr doğdu. Gider gitmez doğuma alındığım için kilosunu söylemediler. Baktıklarını da sanmıyorum 😂