Cmc1-kfkfk Kızlar çevremde herkes bebeğin kilosuna aldanma doğunca çok fark oluyo diyolar ama gittiğim yerdeki cihaz çok iyi tabiki 100-150 gr falan illaki fark olabilir ama sizin bebişlerdeki fark nasıl oldu
Rumeysatek Cmc1-kfkfk 4000 dediler 3500 doğdu doktorum söylemişti ama burda fazla görünür bunun 400 500 gr altı doğar diye
asilbabysmother Cmc1-kfkfk aile dostumuz ebe diye devlet hastanesinde doğum yaptım. 3600 dediler 3630 gram doğdu bizim de 🌸
Papatya_kokuyo5 Cmc1-kfkfk 3100 denildi benim cıkardgm 2750 herhalde çocuk doğmak ıcın cok caba harcadı yolda zayıfladı 😂
Cmc1-kfkfk Papatya_kokuyo5 😂😂 kaç haftalıkken doğum yaptınız acaba ? Yine sizin iyiymiş 500 gr fark olanlar var çok şaşırıyorum nasıl bu kadar fark olabilir diye
Papatya_kokuyo5 Cmc1-kfkfk 40+2 de canım bide ilk gece şişi iniyor çocuğun yeni doğum yaptım yanakları şişti eve gecene kadar çocuk süzülmüştü tabi ilk gece yavrum aç kaldı göğüs ucum yoktu cocuk gece kalkıp emmedı doğru düzgün hiç ağlamadı bile özel olmasına rağmen beni bilgilendirmediler tektim anlamadm tecrubeszlıkten
Havvaca babyasyanil bebek zayıflamış mi içeride neden o kadar fark var hemde 6 gün sonra.cihaz mi kötü 🤷🏻♀️
Cmc1-kfkfk babyasyanil arada gün sayısı fazla olmasına rağmen bayağı fark çıkmış acaba ölçümlerde mi hata yapıyolar