Evet devlet büyük bir kısmını karşılıyormuş ama bizim talihsizliğimiz bayram tatiline denk geldi biz 1400 liraya aldık ve hemen acilde yaptırdık bende kırmızı kan şeklinde gelmişti leke olarak değil. Gece kan geldi ama normal gibi düşünüp doktora gitmedim ama sabaha kadar uyuyamadım içim içimi yedi o yüzden sabah uyanır uyanmaz özel doktora gittik. Bebeğin dnası bozuksa düşer bunun ilişkiyle ya da başka bir şeyle alakası yoktur bunu bir şeylere bağlayıp kendini üzme dedi bana. Ben şunu yaptım bu yüzden bebeğim düştü deme dedi. Progestan yazdı onu da içiyorum hâlâ