12 haftalık hamileyim. Kan uyuşmazlığımız var. 2. Gebeliğim. Doktorum ilk gebelikte sıkıntı olmaz diye iğneyi vurmadı. Şimdi iç çamaşırımda leke gördüm. Gündüz eşimle ilişkiye girmiştik ondan mı kaynaklı bilemedim. Ama herhangi bi vajinal kanamada bu iğne vuruluyor demi? Bide kaç saat içinde vurulması gerekiyor? Eşim bugün nöbetçi. Birde bebeğim var. Anca yarın sabah gidebiliriz ?