Krcn001 belki de tamamen düşer ‘ parça kalmaz . elbet bir süre kanamam bitince tabıkı ultrasonla parca kaşmışmı yada rahim tamamen temizlenmiş mi ? kontrol ettiricem . Ama kürtaj için acele etmemelimiyim ,? kaygım bu , belki de kendiliğinden vücudum tamamlar . umudum bu .