Falancahanim Maisina Ben şanslı olanlardanım galiba hamdolsun hiç bulantım olmadı 2 kez kustum sadece oda başlarda .. cinsiyetle alakalı mı bilmiyorum ama herkes erkek diyor
hilalhilal01 Basakhilal geçmiş olsun canım inşallah geçer hepsi ilaçtan da olabilir dediğin gibi Umarım gösterir kendini bu sefer ☺️
Falancahanim ___5 Yok takılmakla alakalı değil bence gerçekten yaşamadım diyebilirim 😅başlarda ciddi bel ağrısı oldu ama bende fıtık var ona yordum :)
hilalhilal01 ___5 aynen öyle hiç öyle olmak istemiyorum ama elimde değil dediğin gibi istemsiz oluyor 🙃
Falancahanim ___5 İnşallah yazarım tabi :) fotoğraf attım herkes erkek dedi sadece bir kişi kız dedi bakalım ne çıkacak