___5 canım ben hiç belirti yaşamadım bu haftama kadar kusma falan bulantı sadece iki gündür bir tansiyonum düşüyordu oda tiroit ilacından benim tiroidlerim yok ameliyat olmuştum 3 sene önce ilaç kullanıyorum dozu yüksek 100 şimdi biraz daha yükselecek bebekle bana yetmiyormuş