Aminem Hayirli akşamlar anneler. Ya sırt bel bacak agrısını anladım da parmaklarım bu bi kac haftadır felaket agrıyor hareket ettirince. Bi degişik özellikle sabah kalkınca hem uyusuyor hem tonlarca yük varda agrıyor.Biraz şişler ondan mı acaba :/
Suk Aminem canım kendini çok yoruyorsan olur. Benimde çok fazlaydı. Magnezyum kullanmama rağmen yine de fazla idi. Ama çok yoruluyordum. Şimdi erken doğum riski oluştu o yüzden dinleniyorum. Çok şükür daha iyiyim.
Nisankzn Aminem canim cok normal benim.parmaklarima sanki cekicle vurmuslar gbiydi hatta bir iki parmagim takilirdi kapatamazdim ama gecio 38 hafta oldum az daha rahatladim tuzu cok yeme fayda gorursun
cherry6128 Aminem benimde oyle oluyor özellikle sabahları elimi açıp kapatırken o kadar acıyor ve zorlanıyorkı. Magmezyumda kullanıyorum ama gene aynı
Esrazoan Aminem Bende aynıyım canım sabahları ellerimi kapatamıyroum 😩 bazen ağrısına uyanıyorum İnan
Ecemnur92 Ben yaklaşık bir aydır el uyuşması bilek ağrısı ve parmak ağrılarıyla uğraşıyorum o kadar çok acıyor ki anlatamam geceleri ağrısına uyanıyorum
cherry6128 Aminem 30.haftamdayım daha ilerde daha cok agrırsa nasıl olurum bilmiyorum ıyıce agırlastım artık. Allahım hepimize saglıklı ve hayırlı doğumlar lar nasip etsin😊🙏
brcbk doktorum karpal tünel sendromu dedi atel yazdı gece uyurken bileğimi büktüğüm için oluyormuş, gün içinde de ters yöne esnetiyorum çok iyi geldi
Neroizm Aminem odemden oturu maalesef. Bende de ayni sorun basladi 30. Haftada simdi 39+1 deyim hala devam.
Aminem Neroizm 30dan sonra insan daha bi agirlasiyor. Bende 35 olucam bi kac haftador var :/ bilek hareketi filan yaoıyorum ödem için ama nafile
Esrazoan Aminem Benimde gece çok oluyor doktoruma sordum ben bu durumları normal olduğunu Doğumdan sonra geçeceğini söyledi