Ceylanarc Ahsenirem ben daha önce hiç ağdaya gitmedim ilk defa 1 hafta önce gittim 27 haftalık hamileyim ama biraz dayandıran sonra çokta kötü değil bende çok korkarak gittim ama bir deneyin isterseniz
Ahsenirem reinamm hıı kıl köklerinin daha hassas acıya duyarlılığının azaldığını duymuştum ondan. Bir de enfeksiyon sıkıntısı tabi
Mintos Ben hamilelikten öncede gidiyordum o yüzden çok bi farkı yok bence sadece koruma içgüsüyle ona bişey olacakmı tarzında düşünüp kendimi kastığımı farkettiğim an rahat bırakıyorum.Önceki gebeliğim kanamayla beni zehirlemeye başlamıştı acil kürtaja alınmıştım çok hazırlıklı değildim tan ağdaya gideceğim gün olmuştu bu olay.ve onun için ayrı bi kasılmıştım.Hamilelik bu her an herşey olabilir o yüzden hazırlıklı olmak en iyisi ve en temizide ağda 🤷🏻♀️
karahanzynep Ahsenirem bende 33 haftaligim kendim kalıp agdayla aynayla yapiyorum cok canım yanıyor ama temiz oluyor kuaforede cesaretim yok
FiruzeGrks Ayy bende bugün gidicem😳 35+5 deyim.Bir ara korku geliyor ama sonra tesellisini veriyorum kendime.Evlenmeden önce alışmak içim gitmiştim.Evliliğim birkaç ayında da gittim.Sonrasınra taşındığım için gidecek yer aramaya başladım tabi bu sırada ağdayı bıraktım.Kendim mümkün değil yapamıyorum göbekten.Uzun zaman sonra ağdaya gidicem ve bugün inşallah her şey güzel geçer☺️