BusraOzhan Ahsenirem Evet evet tüyler daha sert çıkmaya başladı hamileliğimde maalesef. Ben hiç jilet tüy dökücü falan kullanmam ama başka bölgelerimde de aynı şekilde çok daha erken çıkmaya başladı 1,5 ayda bir ağda yapıyorken 3 haftada ağda yapmaya başladım 😓
busrasafak Maviii yaaaa ben de hic gitmedim cok utaniyorum. ama zorlaniyorum artik 23 haftaligim bi yerden baslamam lazim 😅😅
Maviii busrasafak ya sen yine 23. haftadasın ben direkt 38. haftamda gittim o zamana kadar kendim yaptım ama dediğim gibi ağda yapmadım.. sen şimdi başlasan son zamanlarına acı filan hissetmezsin.. bence git hepimiz kadınız neticede 😊
Denizbetul Ahsenirem canım zaten normalde yapıyomuşsun onun için kendini şimdi hiç kasma ben hamileliğimin 5. Ayından sonra hep düzenli gittim ve hicbir zararını görmedim normalde ne kadar acıyosa hamileykende o kadar acı hissediyosun
Ntlz Ahsenirem ben hamileligimden öncede gidiyodum hep hamileligimdede gittim 37. Haftamda en son ağdaya gittim şimdi 38 4 um valla rahatım şuan tertemiz oluyo. Bende her seferinde kasarım dıye korka korka gidiyorum ama yarım saatte bitio ve acısı azaldı gittikçe. Bi tek göbeğim de acı oluyo ama kasmıyorum kendimi çok fazla.
Ruyaaa Ahsenirem ben hamilrligimin basindan beri agdaya gidiyorum 37+4 um bir sakincasini gormedim en temizi agda bence...
DeryaZ Ben hep kendim ağda yapıyorum ama son temizliğimde kuaföre gitmeyi düşünüyorum ama hiç gitmedim nasıl yapıyorlar o bölgeyi elliyolar mı bende o konu hakkında endişeliyim giden kızlar beni bilgilendirir misiniz🙈😁
Elaylama Ahsenirem doktorunuzun ağdayı önermesine çok şaşırdım. Benim doktorum da yaptırmayın şu ağdayı siri diye kızıyor. 😅 ben yaptırıyorum tabii inşallah bir sıkıntı olmayacak. Hep sir yaptırıyordum şimdi hamilelikten dolayı biraz hassasiyetim oluyor kuaförüme yaptırırken o 5 dk boyunca kasılıyorum çocuk bi yere toplanıyor direkt🙄
Burctn Ahsenirem valla çatı muaynem var perşembe günü bugün yaptirdim gidip hep ağda kullandim en rahatida o tertemiz yavaş yavaş yaparsa birsey olmaz canim ben söylüyorum az az sürüp çekiyor o zaman pek sıkıntı acı olmuyor
oglummehmedim Ahsenirem ben ne oncesinde ne hamilelikte yaptirmadim bi kere yaptim o da cekemedim yavas yavas cektim koluma yapisti 2ay cikaramadim bicakla kazidim bidaha da yapmadim
Maviii Lucky ocakta eritiliyor o zaman değil mi, sonra tahta yardımıyla vücuda uyguluyoruz.. deneyebilirim evet.. benim normal ağda makinem var ama o ağda ancak bacak tüylerimi alıyor 😆😆 ince yani ağda.. kalıplar daha kalın ağda
Lucky Maviii kuafördeki gibi minik kazan makinasında yapıyorum canım ocakta pek uğraşamazsın sıkıntı olur onu da marketten almıştım 20 lira gbi bir fiyatı vardı ☺️
Maviii Lucky yani bende makine var tabide kuafördekinden değil.. ama ağdayı aldığım yere sorarım canım en azından yönlendirir
CansuOztomurcuk Ahsenirem Hamilelikten önce hep ağdaya giderdim fakat hamilelik döneminde acayip hassas oldu bünyem. Kaş bıyık aldırmaya gidiyorum onda bile canım fazla yanıyor. Özel bölge hariç yine ağda yapıyorum kendim ama eskisinden daha çok yanıyor canım. O yüzden özel bölge için cesaret edemiyorum artık.
Devran En temizi ağda valla kim be derse desin :) dayanabiliyosun ben kendim yapıyodum artık yapamıycam çok şiştim yav 😂