Kbra011 şimdilik sadece ikili teste girdim. Üçlüyü de yapalım derse yaptırmayı düşünüyorum. İkili test için ultrasonla ersin bey ense kalınlığı ve burun kemiğine bakıyor. Sonra kan veriyorsun. Sonuç bir haftaya çıkar dedi. Dün aradım normal dediler çok şükür. Detaylı ultrasonu da ersin bey kendisi yapıyor dediler. Açıkçası ben ersin beyle devam etmek istiyorum. Sadece ona giderim diye düşünüyorum bir sıkıntı olmazsa.