evdeyokum Adana’da yaşıyorum. Altınkoza hastanesinde Ersin Sürmeliler’in takibindeyim. En son gittiğimde üç hafta sonra gel ikili test yapalım ve cinsiyetine bakalım dedi. 12+5 te gideceğim. İkili test ücreti ne kadar bilen birisi var mı acaba 😊
minikcivcivim evdeyokum ersin hoca ikili test için ayrı bir ücret almıyor canım sadece kan vermek için ödeme yapıyorsun oda şuan ne kadar oldu bilemiyorum sekreterinden öğrenebilirsin ersin hoca çok iyi bir dr. kesinlikle işinde en iyisi.
Kbra011 evdeyokum Canım cinsiyetini öğrendiniz mi kac haftalikta gittiniz ögrendiyseniz bende ersin beye gidiyorum
minikcivcivim evdeyokum aynen canım çok pozitif ve çok ilgili bir dr. sadece çok bekliyorsun ama cidden çok ilgili 🙂
evdeyokum Ardencik1 bir yakınım çalışıyor altınkozada. Ona sordurdum. Kan testi için ekstra 120 lira istiyorlarmış. 500 de normal muayene ücreti ödüyormuşsun. Eğer 10 gün içinde başka muayene ücreti ödemişsen 500 almıyorlarmış. Kontrol süresinden sayılıyormuş
Kbra011 evdeyokum Maşallah Rabbim hayırlı Bir Sekilde Kucağımza Almayi Nasip Eder Insallah Soylemesini istediniz mi Cinsiyet partisi felan yaptınız mi😊
evdeyokum Kbra011 küçük bir şey yaptık aramızda😄 Ersin bey cinsiyetini söyledim mi dedi. Bende eğer kesinse bir kağıda yazıp verin dedim. Takıldı biraz ne gerek var ya söyleyeyim işte burda diye 😂 sonra sekreterine az önceki hastayla aynı dedi. Sekreteri kağıda yazdı katladı verdi. Güzel dilekleriniz için de çok teşekkürler 🥰
Kbra011 evdeyokum 😊😊😊 Bende 1 2 haftaya gideyim diyorum 13 haftalığız hangi testlere girdiniz veya hangi testlere gireceksiniz sadece ersin beyle mi devam ediyorsunuz bebişi gormeye ayda bir defa mi gidiyorsunuz nasıl yürüteyeceğimi bilgi edinirsem çok iyi olacak 😊