Merhaba arkadaşlar.
36+6 haftalık gebeyim bebeğim 2 buçuk kilo doktor az diyor ayın 26 sına da kendi isteğim ile sezeryan günü aldım panik atağım ve kalp kapağım esnek diye. Bebeğimin şu son 2 hafta içinde biraz daha kilo alması için ne yapabilirim. Bide sezeryan olanlar fikirlerini yazarsa sevinirim kafam çok karışık çünkü Sezaryen istiyorum diye kimisi zor diyor kimisi kolay diyor ben sancım olunca kalbime vuruyo sanciya gelemiyorum diye istiyorum çocuğumu da kendi panik atağım ve rahatsızligim yüzünden riske atmak istemiyorum.