@anneadayiiiiiii benim de öyleydi altı gün gecikmişti yedinci gün kan tahlili vermeye gittim sağlık ocağına kanda değer düşük çıktı bir hafta sonra gel dediler ben telaş yaptım kadın Doğuma gideyim dedim iki gün sonra gittim doktor hamile değilsin stres yapmışsın ondan olabilir sana adet söktürücü ilaç yazıcam hasta olacaksın Hemen kullanmaya başlayabilirsin dedi.ama kan tahlilide istedi içime şüphe düşmüştü zaten. Kan tahlili sonucum iki gün öncesine göre çok az daha yükselmişti. Doktora tahlil sonucunu attım doktor o yazdığım ilacı kullanma dört gün sonra bir daha bakalım dedi düşünebiliyor Musun o ilacı kullansam şuan bir bebeğim yoktu. Bir hafta sonra başka doktora gittim doktor sağolsun telaşımı anladı muayene etti ama kese görünmüyordu. Kan tahlili verdim tekrar değer yükselmişti. Bir hafta sonra gittiğimizde de keseyi gördük şükürler olsun 🙏🏻 Biraz uzun oldu ama sabırlı ve umutlu ol