anneadayiiiiiii bende bekliyorum canım 2.gün dayanamayıp test yaptım çok silik çıktı ertesi gün bidaha yaptım negatif çıktı sonraki gün de negatif çıktı dün yani 4. Gecikme günümde kan verdim 1.20 yani negatif çıktı hala olmadım bekliyorum belli de olmaz belki de hamileyizdir çok geç öğrenenler de oluyor burada çok okudum Allah tan umut kesilmez ama yinede her iki duruma da hazırlıklı olmak lazım hakkımızda en hayırlısı afiyetle olsun inşallah 💕