Ben bugune kadar normal dogum diye geldim herseyimde uygun bebeğin pozisyonu vs..Bugun 39+4 üm pzt haftam doluyor kilosu 3900…Kendimi psikolojik olarak normal doguma hic hazır hissetmedigimi soylesem? Ve henuz doktora bunu söylemedim bile.Çatı muayenemi ebe yaptı bana tek dedigi sey’yaprsın,yaparsın’demek oldu.Bebek kanala girdi mi girmedi mi hic bir fikrim yok…Açıklığım ve sancım da yok.Nst dümdüz…Psikolojik olarak cocugu normal dogumla cıkartacak gücüm yok,normal dogumdan sonra altımı elledigimde elime dikis gelme hissiyatını kaldıramayacağım maalesef.Etrafımda herkes sezeryan oldu,oluyor.Cuma doktora gidip sezeryan olmak istediğimi söyleyeceğim.Çoğu arkadaşımın ilk doğumu sezeryan kolay gectigini ayaga kalktıgını soylüyor..İnan normal dogumda o acıyı cekcegime o hissiyatı yasayacagıma sezeryandan sonra yasamayi daha cok goze aliyorum…Her bunye aynı degil tabiikii,ama sezeryanda da normalde de zorlanacağımi dusundugum icin ben sezeryan tercih edeceğim..🥲🥲