Nnerimann Hiç zorluk yaşamadım 🤗 41. Haftada hiç sancim ağrım yoktu sadece 1 cm açıklık ile gittim 3 buçuk saat sancı çekmiştim. ilk saatler ztn adet sancisi gibiydi hic birseydi. doktor suyumu patlattı sancım arttı yarim saat sonrada doguma alındım sonra bebegim kucagimda bütün sancılar ağrılar gecmisti tbi yani toplam 3 buçuk saat çektim inşallah Senin de kolay geçer hiç stres yapmaki güzel geçsin 😊