Aydanur06 Elif380 ben 1.5 sene once almıştım xiaomi mopta yapiyordu fakat son 2 aydir silme ozelligi hata veriyor garantiye gondericem sanırım
Esraaaaacun Elif380 Viomi V2 pro kullanıyorum çok memnunum aynısı hediye geldi kullandığımı satacağım 😀
Bidikim1 Elif380 ben xiaomi vacuum mop 2 kullanıyorum çok memnunum hatta ben memnun kaldığım için kayınvalidem ve anneme de aldık hem fiyat olarak çok yüksek değil hem de işlevsel daha yeni silme özelliğini de kullandım o da gayet iyiydi
MirsT Roborock S7 kullanıyorum ☺️ 2 . Ye hamile kalınca aldım anneler günü indirimi ile ve çok memnunum
yesilkahve Elif380 benimki ilk üç ay robottan korktu 😅 kaçtı hiç dokunmadı yani. Şimdi şimdi durdurmaya başladı, durduruyor geri çalıştırıyorum bir sorun yaşamadık yeniden devam etti süpürmeye yani
bluefish Bende eufy lr30 marka var. Eşim kendi kafasına göre almış ben alsam roborock s7 alırdım ama kendi robot süpürgemden de gayet memnunum. Çift fırçalı olması çok iyi pislik bırakmıyor.