Elif380 Şuanda 2. Bebeğime hamileyim 2. Bebeği doğurmadan robot süpürge almak istiyorum ama hangi marka daha iyi hangisi kullanışlı kullanıp memnun olan olmayan herkes yazabilir mi hangi marka hangi model olduğunu
Ozoooo Elif380 Roborock marka genelde en iyisi ben Roborock s7 aldım aşırı memnunum iki haftada üç haftada normal süpürge çalıştırıyorum onuda kapı arkaları koltuk üstleri felan girmediği yerler
yesilkahve Elif380 roborock s7 kullanıyorum, bende ikinciye hamile kalınca aldım ve gerçekten elim kolum oldu keşke daha önce alsaydım dedim. Kesinlikle öneririm 💜
Ozoooo Elif380 ben 13800 almıştım bir iki ay önce şuan zamlanmış olabilir ama Q7 var Roborock o bundan uygun tek farkı halıda paspas kaldırma özelliği yok onda onu öneririm
Elif380 @yesilkahve peki ilk çocuk onu durdurmaya çalışınca falan süpürgenin kafası karışıyor mu bizimki çok yaramaz ya
yesilkahve Elif380 benimki ilk üç ay robottan korktu 😅 kaçtı hiç dokunmadı yani. Şimdi şimdi durdurmaya başladı, durduruyor geri çalıştırıyorum bir sorun yaşamadık yeniden devam etti süpürmeye yani
Ozoooo Elif380 s7 modeli halı tanıma özelliği var halıya geldiği zaman paspası yukarıya kaldırıyor halıyı silmiyor diğer modellerde yok bu özellik aslında halıyı silsede ıslatmıyor çok hafif nem sadece
Elif380 @Ozoooo he anladım canım araştırıyorum işte daha hangisi daha iyi olur alınca geri pişman olmak istemiyorum bide bende 3 yaşına girecek bir oğlan var o uyanıkken çalıştırsam bozar mı acaba sizde durumlar nasıl
Ozoooo Elif380 benimde üç yaşında oğlum var ellemiyot bile korkuyor hatta oyuncaklarını felan topluyor yerde bilet bırakmıyor 🤣
himne_ Elif380 roborock q7 max plus kullanıyorum istasyonu da var tozunu da kendisi boşaltıyor aşırı memnunum
Elif380 @Ozoooo benimki kesin üstünde gezer araba der 😂😂 o kadar canavar bi çocuk bozar diye de endişeleniyorum
Gldekpnci Elif380 xiaomi dreame mop lu olanı kullanıyorum 1 senedır satıcı evde kedım var diye ona göre model önerdi ve çok memnunum bu hamılelık döneminde elim kolum resmen