Yoncxz_6303 bak dedim ya ben bir tüp kan verirken bayılırım korkudan , kan tuttuğu için değil hele iğne yaptırırken aglamadigim kalır çocuk gibi , ama o bebeğin geleceği an varya tüm herseye bedel. Hiç korkmuyorsun kesinlikle o an yaşanmalı bence. Düşünsene bebeğin doğuyor ağlıyor ilk sesini sen duyuyorsun birde görüyorsun o çirkin halini 😇 çok güzeldi ya 😇