Yoncxz_6303 genel anestezi oldum. Ama benim normal doğum olarak başladı, 4 saat sunı sancı aldım. Açıklık ilerlemedi. Sezeryana döndüm. Hem psikolojik olarak hem bedenen spinal kaldircak halde değildim artık o yüzden genel oldum. Başta spinal istedim hatta doktorum genel yapalım dedi. Birde spinal olan kuzenim yengem falan belde ağrı bırakıyor. Kaç sene geçti hala belime biseyler saplanıyor genel ol dediler