Edaefe 1 tane 10 lu hastane çıkışı içine çorap ve bez ekledım. Kundak içinde var zaten.
2.Olarak 5 li takım koydum içinde zıbın yoktu.
Olarak 0.1 aylık yıne bir takım koydum belkı hastane de fazla kalırız ıhtıyaç olabılır diye yani 3 takım koydum.
2. Ve 3. takımımda çorap, zıbın ve ağız mendılı yoktu onları da ayrı bir torbaya koydum.
Olarak 2 tane tek kullanımlık alt açma örtüsü- bebek ıslak mendili- 12 tane de bez koydum. Bır de pamuk ama kullanacağımı sanmıyorum hastane de.
Bır tane battanıye. Bir de biberon ne olur ne olmaz diye bunlar bebek için olanlar… Mama koymadım çünkü büyük ıhtımal doğduktan sonra şu mamayı alın derseler alacak eşim eczane yakın çünkü….
Anne için.
1. Kendım için ıkı tane gecelik bir tanesinin sabahlığı var. Bir tane de önden düğmeli bol bir elbisem var hastaneye onla giderim büyük ihtimal. Bir de çıkarken yine bol elbıse…
2 deepend+ 5tane hasta bezi +4 tane kotex gece pedi
3 2 tane emzirme sütyeni 2 külod.
4 ıslak mendıl dedorand + havlu +terlik zaten terlikle gıderım hastaneye büyük ihtimal+ kolonya+ başörtü ince rahat edebıleceğim. Bir de yedek poşetler kirliler için.
Meme ucu kremi eksıklerım arasında henüz valize yerleşmedıler elimden geldiğince az ve öz olsun istiyorum.
Bir de bebek puseti umarım onu unutmam…