Edaefe 33 te hazırdı:) hastahane çıkışı koydum 2 takım, 2 tane boydan tulum, 3 tane beyaz zıbın, çorap, 1 penye battaniye, 1 müslin battaniye, 20-25 tane bez, temizleme pamuğu, bebiş için bunlar. Kendime: 2 pijama takımı, terlik, iç çamaşır, emzirme atletleri, tülbent, diş macun fırçası, gögüs pedi, lohusa pedi..
Genel: ıslak mendil, Kağıt havlu, türk kahvesi mak. Türk kahvesi, bardak 🤣( 2. Sezeryanımı olucam sezeryan sonrası en iyisi türk kahvesi:)
Refakatçi için: 1 yastık:) ( devlette doğum yapcam ilk doğumda anneme yastık vermediler 🥲 çarşaf vermişti sadece ve üstüne örtü. O yüzden bu sefer yastığımızı yanımıza alıyoruz 🤣)