Youngmotherr Nurcanben boşver geçerli oluyo yine de 😂😂 bende 25 temmuzda sezaryen olacağım ama bir avazda olsun yine de 🤣🤣
Nurcanben Gmzeakky ağrım inşallah olmaz öyle çok sezeryan sonrası bakalım hayırlısı neyse o olsun çok teşekkür ederim 🙏🥰