Selamlar herkese.
Moraller bozuk geçen haftadan beri. Toksoplazma igm tahlilim yüksek çıktı. (Kedi alerjim ikinci kez nüksetti muhtemelen dokunduğum kediden sonra patlak verdi olay zaten)
Sonrasında toksoplazma avidite tahlili verdik bugün akşamüstüne kadar çıkar demişti hastane onu bekliyoruz.
Geçen hafta detaylıya girdim hiç sıkıntımız yoktu maşallah her şey yolundaydı bir anda karıştı ortalık. Bu hafta tekrardan perinotologla görüştürecek kendi kadın doğum doktorum. O karar verecekmiş amniyosentez sıvı alma durumuna falan. Zaten tüp bebekle zorlu süreçlerden geçtik tam rahatladık derken böyle bir şey çıkması ve benim boş bulunmamın buna sebep olmasından dolayı kendimi çok çok çok kötü hissediyorum. Sıvı alma olayını daha önce okumuştum ve gerçekten korktuğum bir şey. Hiç sorun yaşamayan da var ama sıvı aldırıp sorun yaşayan kayıp yaşayan çok daha fazla 🥺düşündükçe kafayı yiyeceğim galiba. Acaba hastanedeki perinatolog sıvı alalım dese bile kendime başka dr bulsan mı ne yapsam fikir almak için ya da gerçekten gerekli mi diye sormak için bilmiyorum şu an beynim de çalışmıyor