Sabina__ Btlabk bende nişan falan gelmedi adet sancısı çekiyorum hala şiddetlenirsa giderim hastaneye
Minis122 funnymummy bizimde 13. İns daha erkende gelebilir. 24 temmuz gelsede gelemse. Sezeryan olcam
funnymummy Busraaao bilmiyorum sanırım benim bebiş 34 ten beri başaşağı pozisyonda ama kanalda mı değil mi bilmiyorum