funnymummy Allah’a şükür bugünleri gördük son 9❣️inşallah sağlıkla doğar artık kızçem 🥰sizlerin şafaklar kaç
MyBabyy_ funnymummy ayy evettt az sonda kontrole gidicem bakalım doğası gelmiş mi arada sancılarım oluyor 😱
Btlabk Bulbulyuvasi bende depresyondayım son 7 dogurmadan logusalık yasıyorum cok agrım var ama sancım falan yok yatamıyorum kalkamıyorum 😞bir ben mi böyleyim diyordum
funnymummy MyBabyy_ ya bende karnımda ağrı var dünden beri ama öyle belden kasıklardan olan bişey yok bide nişan felan da gelmedi sizde var mı gelen giden 😂
MyBabyy_ funnymummy yok canım benimde nişanım falan gelmedi akıntım çok var bebiş üst karnımda midemin üstünde sertleşiyor toplanıyo canım çok açıyor bide ara ara kasıklarıma şiddetli bi ağrı vuruyor ama geçiyor hemen düzenli değil
funnymummy MyBabyy_ aynıymış yaşadıklarımız oturtamıyorum bile bir yerlerden vuruyor sıkıştı o da artık iyice🙈
Sabina__ funnymummy 7 gösteriyor ama geceden beri adet sancısı çekiyorum uyuyamadım bugün geçen hafta kontrolde kanalda bebiş her an gelebilir demişti doktor acaba geliyor mu 🥹
Btlabk Sabina__ aynı agrı bendede var gelen giden yok😞nerdeyse 1 aydır agrı cekiyorum 35. Haftada erken dogar dedi 39 Olduk nişanım arefe günü geldi
MyBabyy_ funnymummy yakın zamanda gittiniz mi doktora ne dedi ben en son geçen hafta gittim açılmaya falan bakmamıştı bugün bakar sanırım