2evlat1anne Bizim şafak 6 ama tık yok içimde çok büyük bir heyecan var acaba nasıl kime benziyor nasıl doğuracağım bin bir türlü şey düşünüyorum Rabbim kolaylık versin inşallah hepimize🤲🏻
Yenianne7 Sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah 🤲🏻💕 Biz daha çok miniğiz şafak 239 ☺️
ayse_1960 2evlat1anne 45 gün hepimizde aynı heyacan rabbim sağlıklı sıhhatli kucağamıza almak nasip olsun 🙏🐣
Sabina__ 2evlat1anne son 7 günümüz var ama geceden beri adet sancısı gibi sancı çekiyorum bu gece hiç uyuyamadım 🥹
2evlat1anne Sabina__ kızımı 39 da doğurmuştum ben geliyor olabilir bebeğinizde Rabbim kolaylık versin🤲🏻
AyseNurdogan Sabina__ yaaa.. demek ki sende öyle. Benim 27 günüm var daha ama belim ve kasıklarım aynı adet sancısı yaşıyorum gün içinde 3 saatte bir geliyo gidiyo.