Bence bu günler hayatımızın en özel günlerinden biri. O yüzden içimde bişey kalmaması adına ben tüm detayları düşünüyorum açıkçası. Kapı süsü, çikolata, kolonya, süsleme, hediyelikler,fotoğraf çekimi. Hastanenin organizasyonunu beğenmediğim için herşeyi kendim yapıcam. Tabi ani bi durum olmazsa 🙏